Hopp til hovedmeny Hopp til innhold

CP-foreningen arrangerer landsmøte i mai og her vil vi fortløpende legge ut relevant informasjon.

Tid: 24.-26. mai 2024
Sted: Scandic Fornebu (på Snarøya i Bærum kommune)
Målgruppe: Sentralstyret, valgte delegater i fylkeslagene og CPU, leder i valgkomiteen og leder i kontrollkomiteen

Foreløpig program
Alle påmeldte til landsmøte er invitert til middag på hotellet fredag den 24. mai kl. 19.00.
Selve landsmøtet starter lørdagen kl. 09.30 med registrering.
Landsmøtet avsluttes med lunsj kl. 13.00 på søndagen med avreise etter det.
Her kan dere lese det foreløpige programmet.

Tilretteleggingsbehov
Vi dekker hotellrom og måltider til alle påmeldte.
Men det er veldig viktig at dere gir beskjed om dere har noen allergier og/eller andre tilretteleggingsbehov. Vi trenger å vite om noen trenger handikaprom eller ha med seg assistent. Dette meldes til kristin@cp.no
Her er link til selve hotellet, Scandic Fornebu

Reise og reisebestilling
Dere kan bestille flyreise via Helsereiser AS. Da slipper dere å legge ut for reisen. Dere kan kontakte Helsereiser enten ved å ringe 23 00 12 60 eller sende epost til helsereiser@travelnet.no. Bestillingen skal merkes «Landsmøte 2024» Bestill gjerne så snart som mulig, slik at dette blir billigst mulig.
Dersom dere skal ta buss, tog eller bil, så må dere selv legge ut for reisen. Dere vil få igjen utleggene ved å sende inn et reiseregningsskjema og alle orginale kvitteringer i etterkant av arrangementet.

Transport fra Gardermoen/Oslo S
Alle delegater/delegasjoner er ansvarlig for selv å arrangere transport til og fra landsmøtet. Dersom dere reiser kollektivt, anbefaler vi tog til Skøyen eller Lysaker, og deretter ta buss 31 til Snarøya og gå av på IT Fornebu. Dette stoppet er ca 350 meter fra hotellet.

Parkering
Hotellet har en parkeringsgarasje underhotellet med 195 plasser, 12 ladestasjoner for el-bil. Det koster kr 250,- pr døgn og kamera scanner skiltet på vei inn og ut.

Middagene på fredag og lørdag
Vi dekker alle måltider, men på middagen på fredagen må alle deltagere kjøpe det de ønsker å drikke selv. På lørdagen dekker vi velkomstdrink og to valgfrie enheter.

Kontaktperson

Har dere spørsmål, så ta kontakt med rådgiver, Kristin Benestad, på kristin@cp.no eller på mobil 93062084.

Sakspapirer

Innkallling (sendt ut 03.11.24)
Sak 1 Konstituering
Vedlegg i sak 1: Forretningsorden